Ako nakupovať v obchode ANKER technology
Pre vaše pohodlné, prehľadné a rýchle nakupovanie od A po Z.
1. Kde si môžete objednať
Objednávku môžete jednoducho vytvoriť prostredníctvom webovej stránky:
2. Ako si vybrať ideálne produkty
- V hornom menu si vyberte podľa účelu a miesta použitia - domácnosť, doprava, šport a voľný čas atď.
- Máte špecifický problém? Kliknite na položku RIEŠENIE PROBLÉMU.
- Vyhľadajte v paneli vyhľadávania názov výrobku, problém, materiál alebo typ výrobku.
- Podľa použitia výrobku - vždy na ľavej strane v každej kategórii výrobkov.
- Pomocou chatu Smartsupp môžete zaslať otázku. Poradíme vám na mieru.
- Prípadne pošlite e-mail na adresu store@anker-technology.com alebo zavolajte na číslo +421 948 951 521
3. Výber správneho množstva a veľkosti balenia
Môžete si vybrať z rôznych typov a veľkostí veľkoobjemového balenia podľa plochy ošetrovaného materiálu alebo stupňa či množstva znečistenia. Malé balenia sú pripravené na okamžitú expedíciu. Väčšie balenia sa vyrábajú na objednávku a expedujú sa do 10 dní.
4. Príslušenstvo a prídavné zariadenia k výrobku
Pri každom výrobku nájdete odporúčané príslušenstvo, doplnky a pomôcky na správne použitie. Ušetríte tak čas pri hľadaní informácií a všetko potrebné budete mať prehľadne na jednom mieste.
5. Nákupný košík
Vybrané položky jednoducho vložte do nákupného košíka. V pravom hornom rohu nájdete ikonu nákupného košíka a počet produktov v ňom. Po kliknutí na ňu sa otvorí nákupný košík, môžete skontrolovať, či máte všetko, čo potrebujete, a upraviť množstvo výrobkov. Môžete si tiež pozrieť dostupnosť jednotlivých výrobkov a očakávaný dátum doručenia objednávky.
Je všetko v poriadku? Môžete prejsť k pokladni.
6. Pokladňa
Tu vyplňte všetky dodacie údaje potrebné na správne doručenie objednávky a vyberte spôsob platby a dopravy. K objednávke môžete pridať poznámku.
Spôsob doručenia:
- GLS - Predajne a výdajné miesta - tovar si môžete vyzdvihnúť v GLS Parcel Shopoch, alebo samoobslužných balíkomatoch GLS Parcel Box a partnerských AlzaBoxoch. Pre lepší prehľad o zásielke a notifikácii kedy je tovar pripravený na vyzdvihnutie doporučujeme používať mobilnú aplikáciu dopravcu GLS.
- GLS - doručenie na vašu adresu - GLS vám doručí balík priamo k vašim dverám
- Doručenie objemného tovaru - na distribúciu viackusových alebo hromadných zásielok využívame služby prepravných spoločností RABEN a TOPTRANS
Spôsob platby:
- Zálohové faktúry - platba vopred
- Platba ONLINE / Comgate - pohodlná platba prostredníctvom platobnej brány Comgate
- Dobierka - platba pri prevzatí tovaru
- Platba na faktúru - platba je určená pre štátne inštitúcie, nadnárodné spoločnosti alebo spoločnosti, ktoré majú uzatvorenú zmluvu so spoločnosťou ANKER technology s.r.o.
Pred odoslaním objednávky si prosím overte obchodné podmienky. Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail.
7. Dodanie objednávok
Objednávky prijaté do 8:00 hod. sú odovzdané našim dopravcom v ten istý deň. Ak sa nachádzate v Slovenskej republike, zvyčajne vám prídu do 1-2 dní. Počas sviatkov - Vianoc môže doručenie trvať dlhšie.
Pri výrobkoch, ktoré nie sú na sklade, vždy uvádzame približnú dobu dodania (10, 30 a 60 dní). Objednávky zaplatené vopred bankovým prevodom odosielame až po prijatí platby na účet. Lehota splatnosti je 7 dní od potvrdenia objednávky. Ak nedôjde k úhrade dlžnej sumy, zasielame pripomienku. Ak ani potom nedostaneme platbu, objednávku zrušíme.
8. Sledovanie zásielky
Po odoslaní objednávky v objednávkovom systéme dostanete spolu s potvrdením objednávky odkaz na sledovanie zásielky GLS.
9. Používanie výrobku a technická podpora
Každý výrobok je v súlade s platnou legislatívou. K dispozícii je všetka dokumentácia, karty bezpečnostných údajov (KBÚ) a dátové listy (DL). Tieto dokumenty nájdete v časti Dokumenty každého výrobku a môžete si ich stiahnuť.
Návod na použitie je vždy uvedený na obale výrobku alebo v príbalovom letáku. Na každom obale nájdete QR kód, ktorý vás po naskenovaní presmeruje priamo na webovú stránku výrobku.
Vždy, keď si nebudete istí aplikáciou a použitím, môžete využiť našu technickú podporu - telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom služby Smartsupp, kde vám radi pomôžeme.
10. Hodnotenia nákupu a recenzie výrobkov
V dotazníku sa môžete podeliť o svoje skúsenosti s nákupom a účinnosťou výrobkov a pomôcť nám tak zlepšiť naše služby a výrobky. 10 dní po odoslaní objednávky dostanete dotazník, ktorý obsahuje otázky týkajúce sa nákupu, dopravy a výrobkov.
Za vyplnenie a odoslanie dotazníka sa vám poďakujeme darčekovou poukážkou v hodnote 100 Kč, ktorú môžete využiť pri ďalšom nákupe. Ak nám zašlete fotografie na tému "výrobky v akcii", dostanete darčekovú poukážku v hodnote 300 Kč.
11. Zasielanie noviniek a akcií v newsletteri
Zostaňte s nami v kontakte. Zaregistrujte sa a prihláste sa na odber nášho newslettera, aby vám neunikli žiadne nové výrobky ani špeciálne ponuky.